Przetargi

Paweł Kilańczyk

Znak: ZSCKR-215-04/18                                                                                           Dobryszyce dnia 20.06.2018 r.

Dotyczy postępowania :rozbudowa pracowni informatycznej  

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

      Komisja Przetargowa działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7, ust. 3 pkt. 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017  poz. 1579 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na niewłaściwe opisanie  parametrów   komputerów, serwera oraz wymaganego do zainstalowania oprogramowania. Z uwagi na powyższe Wykonawcy mogli nieprawidłowo i błędnie określić wymagane parametry lub nie byli w stanie zaoferować komputerów o parametrach równoważnych spełniających wymagania SIWZ.

W postępowaniu doszło do naruszenia art. 7 ust. 1, art. 29  i art. 36  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017  poz. 1579 z późn. zm.), a więc postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Doszło do naruszenia przepisów ustawy o naruszeniu uczciwej konkurencji.

                Działając na podstawie art. 93 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający poinformuje Wykonawców biorących udział w postępowaniu  o wszczęciu kolejnego postępowania.

    Dziękujemy za udział w postępowaniu.

UNIEWAŻNIENIE - do pobrania

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.